kyosei.nl

Canon's bedrijfsfilosofie is Kyosei, een Japans woord. Kyosei. Het betekent oorspronkelijk samen-leven. Minder letterlijk, meer naar intentie betekent Kyosei samenleven en samenwerken. Voor het algemeen belang. Om een onderlinge harmonie te bereiken van duurzame aard. Tussen de mensen. Tussen de mensen en de natuur. Kyosei is onze bedrijfsfilosofie. Praktisch als een gereedschap. Maar vooral ook een mentaliteit, een houding. Kyosei is de kern van ons merk. Het zin in onze genen, in alles wat we doen, wat we denken en wat we willen. Samenleven en samenwerken voor het algemeen belang...dat is Kyosei. Sinds 1988 zijn de visie en waarden van Canon vormgegeven door Kyosei; zowel in onze manier van zakendoen als in de wijze waarop wij wereldwijd met belanghebbenden communiceren. Ten grondsslag van Kyosei ligt onze visie dat alle mensen, ongeacht ras, religie of cultuur, in harmonie kunnen leven en werken. Dit betekent dat wij verantwoordelijkheid nemen voor de gevolgen van onze activiteiten en dat wij respectvol omgaan met onze klanten, de maatschappij, de landen waarin wij opereren en het milieu. Een filosofie die zich laat toepassen, zowel intern als extern. Een filosofie ook die zich leent voor een eigen invulling. Deze website is bedoeld als een persoonlijke gids over onze filosofie. 6 verschillende uitgangspunten vertellen het verhaal van Kyosei dat uiteindelijk allemaal tot één fundament is te herleiden; kijk goed naar uzelf en uw omgeving. De Kyosei gedachte is een bron van inspiratie. Voor ons en wij hopen ook voor u.


Bekijk hele pagina